Friday, November 25, 2011

Mouse baru...

Semenjak dua menjak tiga menjak ni aku gila betoi main game. Selalu aku tidoq atas pukul 2 pagi sebab main game. Tu tak kira lagi hari yang takda kelas or cuti. haaa. Ni antara game yang aku dok main. haha!


Akibat gila main game, akhirnya mouse yang diberi oleh kak aku pun rosak. Aku pun heran camna boleh rosak mouse tu. Game ni la yang menyebabkan rosaknya mouse aku tu. hehe.

 Counter Strike: Source

Maybe disebabkan habit aku yang suka hempuk mouse setiap kali aku 'mati' and bila aku tak dapat bunuh bot menyebabkan mouse aku tu rosak. ye dak? heeee. So aku decide nak beli mouse baru yang tahan lama n selesa, aku pun beli la wireless mouse nih:


Memang puas ati beb guna mouse nih buat main game. Pusing-pusing merata pun takyah risau dah pasal wayar mouse. hehe. nak bawak pi mana-mana pun senang. Mouse ni gak telah membuatkan aku menjadi lebih malas. Contoh: Laptop atas meja, tapi aku dok terbaring atas katil sambil layan internet guna mouse ni n keyboard aku. haha! Buat camna, dah wireless, senang sket. So kalau korang nak senang and selesa tuh, aku syorkan belilah wireless mouse. Kalau nak yang wire gak, make sure beli yang Laser mouse, not Blue Optic mouse. okay? Okay. Chow!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The Elders Scroll Skyrim - Hand